劉嘉玲全家福罕有曝光七旬母氣質高貴搶眼 視高材生姪仔如己出傳由他繼承億萬財產

2021.01.14

現年55歲的影后劉嘉玲,最近為弟婦Laura慶祝生日,在IG分享當日與家人的合照。壽星女Laura在IG大曬合照感謝家人,而全家福亦罕有曝光。相中,劉嘉玲的七旬母親身穿紅衣站在正中間,氣質高貴大方。而弟弟及弟婦就站在右邊,劉嘉玲與25歲姪仔站在左邊。

劉嘉玲弟婦Laura曬全家福感謝家人:「天是冷的,心是暖的,感謝我的家人」。合照中不見劉嘉玲老公梁朝偉,據悉梁朝偉去了外地宣傳電影,因隔離需時頗長所以缺席今次生日聚會。

劉嘉玲身旁的姪仔劉兆恩Jeff亦成為網民焦點據悉他現年25歲,畢業於英國名牌大學The University of Nottingham建築系。劉嘉玲不時會在網上分享與Jeff的合照,除了一齊行山玩樂之外,Jeff偶爾亦會跟劉嘉玲出席一些品牌活動及晚宴。

兩人感情要好,劉嘉玲視姪仔如己出。由於劉嘉玲與梁朝偉膝下無兒,所以有傳姪仔Jeff將會成為劉嘉玲億萬財產的繼承人。

圖:IG@劉嘉玲

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓