林芊妤穿運動內衣抱囝被網民斥「賣色情」 Coffee霸氣曬「胸懷大痣」性感內衣照回擊

2021.01.15

Coffee Lam林芊妤由藝人轉型做KOL教瑜珈,成功闖出一片天。身為瑜珈導師的她擁有美好身段,令不少網民感到羨慕。最近她在IG分享了抱著兒子的溫馨片段,不過就因為身上僅穿運動內衣而惹來網民批評,指責她「賣弄色情」。

林芊妤在IG分享抱仔相,不過有網民將焦點放在她的上圍。有網民更回覆CoffeeIG限時動態,直斥「都話你賣色情架啦」。不過Coffee並沒有因此而受打擊,反而再曬出一張低胸福利照,大騷魔鬼身材。

網友為Coffee抱不平,直言「露少少就叫賣色情,咁外國啲模特兒叫咩?思想真係好有問題」,Coffee就大方表示「其實佢覺得我賣得起嘅話都係一句讚賞嚟嘅」。相中的Coffee穿上黑色內衣,現出心口的痣,吳若希笑言「胸有大志」。

其實之前Coffee亦因為分享親子跑步片,被網民質疑真空上陣,批評她「愛露」。之後她大曬翹臀照回擊:「本小姐愛露就大大方方的露出來 又不是什麼羞恥的事 女性就應該對自己引以為傲 用不著偷偷摸摸的露 對吧?」

圖及來源:IG@林芊妤

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓