【米芝蓮2021】米芝蓮必比登推介完整名單一覽 阿元來了/八寶清湯腩共7間平民美食餐廳新上榜!

文: LorLor Lee
2021.01.18

米芝蓮今日公布今年的必比登推介名單。2021的名單一共有63間香港餐廳及7間澳門餐廳,當中有7間新上榜。必比登推介標舉的是提供「物有所值」美食的店家。這意味著食客能在香港以港幣$400 元以下,在澳門以澳門幣$400以下的價位,享受到高質素的三道餐點(不含飲料)。即刻睇睇米芝蓮2021必比登推介完整名單啦!

香港63家獲得必比登推介的店家中,有7間是今年新上榜。入選的新店家包括了兩家提供源自廣東順德廣式美食的店家、三家麵店、以及兩家分別來自泰國以及台灣。當中有天后八寶清湯腩、沙田好湯好麵、西環阿元來了等等新上榜!

▼▼按圖即睇新上榜餐廳▼▼

另外還有五十多間餐廳入圍,包括佐敦佳佳甜品、深井裕記燒鵝、西營盤巴依餐廳等等,大家不妨bookmark底各區米芝蓮推介啦!

▼▼按圖即睇米芝蓮必比登推介餐廳▼▼

九龍區:

港島區:

新界區:

來源:米芝蓮指南

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓