陳偉霆放下偶像包袱拍劇以紅色長髮示人 重現失明式演技獲大讚:爆紅唔係冇原因

文: Ling Kwok
2021.01.19

陳偉霆(William)在內地發展得順風順水,近期他有賀歲新作《侍神令》,在片中飾演陰陽師慈沐,角色有正反兩面,除了正氣凜然的陰陽師造型,還放下了偶像包袱,以紅色長髮Look示人,飾演入魔的陰陽師。

由陳坤、周迅、陳偉霆等紅星主演內地賀歲片《侍神令》,陳偉霆成為了焦點,因為他表面正氣,但內心邪惡,是陳坤的死對頭。

其中他入魔時,變成了一頭紅色長髮,眼神極為兇惡的陰陽師,相當考他的演技,而且陳偉霆為演這個角色,完全放下了偶像包袱。

近日發放的拍攝花絮中,見到陳偉霆掐住周迅嘅頸,眼神充滿殺氣,不禁令人回想陳偉霆曾在內地劇《活色生香》中的一段「失明式演技」,而網民睇完之後大力讚好,覺得William的演技很好,直言:「爆紅係有原因!」

 

圖:微博、IG@陳偉霆

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓