男友上女同事屋企過夜死口唔認出軌 港女大鬧荒謬:佢話平時喺屋企瞓覺都係裸睡

文: Ling Kwok
2021.01.21

情侶就算日見夜見都好,有時都可能敵不過近水樓台的同事。最近有位港女在討論區分享男友與女同事的荒謬事,她堅決不信男友在女同事家過夜完全沒有任何事發生,直言聽完男方的解釋簡直是「癡孖筋!」。

該名港女在「香港討論區」以「男友上女同事屋企過夜,仲要裸睡,痴媽根! 」為題,講到她的男友與同事有酒局,喝得酩酊大醉,結果港女整晚都聯絡不上對方。

事後與男友提起此事,對方最初只稱去同事屋企過夜,誰知問多兩問,男友「鬼拍後尾枕」話去女同事的家留宿。正當港女想發火之際,男方表示該女同事的性取向是同性,而且有另一半。

男方非常「坦白」,講到自己平時在家中習慣裸睡,所以在女同事家中醒來也見自己全裸,但忘記自己有脫去衣服。雖然男方「和盤托出」,但港女直言難以置信,又指男友「之前已經WhatsApp同女同事Flirt」,認為兩人有上過床。

有些網民認為事有蹊蹺,表示「點解去到女同事屋企,但去唔到自己屋企?」、「唔上床先唔正常!」,又認為事主「唔信人咪分手囉!」、「唔信佢講乜都冇用!」該港女事後未有回應。

來源:「香港討論區」

圖:UNSPLASH

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓