馮盈盈疑似新歡曝光 40歲地產界才俊來頭勁 其姐夫入足7年《福布斯》香港富豪榜

文: Ling Kwok
2021.01.23

26歲的馮盈盈自分手後,桃花十分旺盛,屢傳與大隻娛樂新聞台主播鄭肇峰拍拖,又被指身價幾級跳,全因為有TVB殼王陳國強睇好,即時由深水埗搬到去康城居住,對住無敵大海景。雖然她連番否認傳聞,近日她又被指有新對象。

有傳媒就爆馮盈盈近日與西裝男子撐檯腳,而且食一餐飯埋單$3000,雖然馮盈盈就表示只是向對方請教投資心得,而不是拍拖,但該西裝男就被起底,發現他的來頭十分強勁。

據知該名西裝男就是年約40歲的曹展康(Bobby),現任大鴻輝興業地產執行董事。而Bobby的姐夫,就是有「鋪王」之稱的梁紹鴻,他於2013年首度登上《福布斯》香港富豪榜,連續7年名榜有名,2020年,以約349億港元排名第19位!

而Bobby作為地盤界才俊,受姐夫重用常出席重要場合,私底下收藏多部法拉利等名車,為人卻作風低調,他與馮盈盈經朋友介紹下認識。

圖:IG@馮盈盈、FESA、Linkedin

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓