【煮場爭霸】上節目瘋狂問廚師無知問題被陸永寸 江嘉敏以笑遮醜:咁我唔識啊嘛

2021.01.23

無綫最近推出烹飪節目《煮場爭霸》,由大廚張錦祥(Ricky)及「保哥」黃亞保合作主持,探討煮食上中西合璧的各種可能性。每一集的嘉賓都會帶食材上場,考驗兩位廚師採用指定食材分別煮出中、西風格。早前江嘉敏及陸永就上節目做嘉賓,不過江嘉敏全程提出一些比較基本的煮食問題。

一開始西廚Ricky在煮西班牙黑毛豬肋條的時候試味,江嘉敏見到就問他「唔熱㗎咩」。在旁的陸永就表示「人哋廚師嚟」,又指只有壽司師傅才怕熱,江嘉敏隨即大笑指他說得對。

輪到中廚保哥用陳皮煮豬肋條江嘉敏就問他陳皮可否直接食用。保哥停頓了一下,回答「絕對可以」。另一位廚師就表示陳皮是涼果,陸永就指江嘉敏比較少食陳皮這類涼果。嘗試了陳皮的江嘉敏,就表示陳皮很硬。其他人就表示陳皮是硬的,所以才要浸水。

之後保哥將食材放落鑊炸,江嘉敏隨即站遠了一點,打算避開鑊裡濺出來的油陸永就表示「咁姐,冇嘢嘅」。之後江嘉敏就表示鑊裡很多泡看不到食物在哪裡廚師就表示深色的地方就是沒有東西因為鑊底是深色的

陸永忍不住寸江嘉敏經常問廚師一些最基本的問題,江嘉敏就笑住回應「咁我唔識啊嘛」。陸永就模仿江嘉敏問廚師一些無知問題例如為什麼懂得點火

來源:《煮場爭霸》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓