七旬翁被屯門公園大媽呃錢無家可歸 搬入兒子家中6大惡行令新抱崩潰:我就快癲

2021.02.02

不少情侶都希望結婚後搬出去擁有二人世界,事關與老爺奶奶相處是一門大學問。最近有一位港妻在香港討論區撰文大吐苦水,指老爺被屯門公園大媽騙錢後搬入自己家中同住,不過就老爺惡行一籮籮,令她直言「唔知自己可以頂佢幾耐,可能我會快死過佢」。

事主表示現年逾70歲的老爺還有兩個女兒,不過2個女兒及奶奶在10年前已趕走他。之後老爺租屋過日子,最近更被屯門公園大媽騙錢,加上失業,一時之間無家可歸:「佢之前比大媽拎左好多錢,仲問返我老公拎返轉頭」。於是老爺搬入兒子家中,與兒子及新抱同住。事主形容老爺入住後愈來愈癲,令她接近崩潰邊緣,撰文力數其六大惡行,包括不衛生、言語上性騷擾等等。

事主不想老公難做搞到老爺瞓街,問網民有何對策,有人就建議事主企硬趕走老爺,或者送他去老人院,又表示幫人亦要有底線。不過事主就直言「沒有能力比錢佢自己租屋住」。

(示意圖,非當事人)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓