戴祖儀IG罕曬近鏡素顏與平時唔同咗樣 黑髮LOOK獲讚減齡清純似BB擺脫姣精形象

2021.02.03

出名擁有一對迷人長腿的星夢歌手戴祖儀Joey,是TVB宅男女神之一。最近她更與馮盈盈、蔡思貝、陳曉華及江嘉敏一同被封為無綫5大新紮姣精,被指愛收兵。之後她在IG表示自己「連將軍都未有」,指著報紙擺出疑問表情,之後更上載入伍表格自嘲。

對於被封新紮姣精,戴祖儀直言:「你確定...?我真係有能力承受依個稱號...?」,不過亦大方讚報紙張相「揀得幾靚」。

日前她在IG罕有地分享一張近鏡素顏自拍,相中的她染上黑髮,加上不施粉黛,與以往濃妝造型截然不同。對於新髮色,她表示「真係頭都痛埋~睇黎我命格唔適合黑髮」,又透露「呢兩日跟住個黑髮比較黑仔」。

不過仍有不少Fans都大讚黑髮素顏的她清純減齡,表示「個樣好似BB 好似幾年前嘅祖儀」、「唔化眼妝真係好靚」。戴祖儀不時亦會分享運動素顏或淡妝照,與濃妝相比又是另一番感覺。

圖:IG@戴祖儀

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓