洪天明北上8個月後終返港 大仔見到爸爸爆喊令人動容 洪家2千呎獨立屋意外曝光

文: Ling Kwok
2021.02.04

洪天明8個月前北上工作,與老婆周家蔚及2個仔仔分隔兩地,加上疫情關係,都只能靠視像維繫。洪天明就趁著農曆新年前夕,終於回到香港一家團聚,並打算給予兩個仔仔一個驚喜。

洪天明在社交平台上分享自己在內地工作8個月後終回港,於是送家人一個驚喜,他說:「八個月不見了,終於能回家啦。孩子在不知道的情況下會有什麼反應⋯⋯希望大家能多陪家人。疫情快點離去。」

片中見到洪天明在客廳等候老婆及兩個仔仔,然後大仔洪大仁見到爸爸,表示難以置信,問了一句:「It's real?(是真的嗎?)」洪天明此時脫下口罩,然後大仔忍不住上前攬住爸爸爆喊。而細佬洪竟琋可能太眼瞓,見到爸爸都好似唔係好知發生咩事,其後都上前攬住爸爸。這一幕重逢實在令人動容。

可是網民就似乎睇錯重點,著眼在洪天明在大埔比華利山2千呎嘅獨立屋,片段見到超高樓底,客廳亦非常闊落,仔仔充滿活動空間。亦有網民睇完條片都覺得好感動。

圖:ig@洪天明

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓