TVB落選港姐Yancy黃婉恩炒單車右腳斷韌帶 入院做手術留醫不忘扮靚打卡被網民嘲呃LIKE

2021.02.04

去年參選香港小姐並成為十強之一的Yancy黃婉恩,雖然落選但賽後仍獲無綫羅致旗下,成為TVB藝人。接近10年沒有踩單車的她最近重拾踩單車興趣,不過樂極生悲不慎炒車,更整斷右腳韌帶要入院做手術。

YancyIG透露「2019年我隻左腳斷韌帶,今次輪到右腳斷韌帶. 下次踩單車,一定要再小心啲」,她表示手術十分成功,叫大家不用擔心她。目前她右腳已打石膏,醫生表示可能兩個月都無法行走。

Yancy就話會勤力做物理治療,希望能快點康復不用令身邊的人擔心。不過,入院做手術的她不忘扮靚影相,在IG一連分享了3張在病床上的照片,被網民嘲打卡呃LIKE。其中一張她閉起雙眼輕捧臉頰,以「下衣失蹤」的風格展示打了石膏的腿。

有網民在LIHKG開POST指她「住醫院都要打卡」,有留言更質疑為何醫院睡衣沒有睡褲,亦有人感嘆「為打卡可以去到幾盡」,形容行為造作。有網民就表示住院生活其實「好得閒」,所以有時間扮靚亦不足為奇。

現年26歲的黃婉恩,在英國出世及成長,讀完碩士後回港參選港姐。Yancy畢業於University of Exeter,入行前是一位銀行從業員。

圖及來源:IG@黃婉恩、LIHKG
【港姐2020】Yancy/侯嘉欣/鄺美璇均在英國求學 7位佳麗讀完外國大學回流選美

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓