保錡@ERROR不忿被批似八兩金兼鍾意呃女仔 開IG直播爆粗鬧網民:知唔知八両金乜X嘢樣

文: Ling Kwok
2021.02.05

組合ERROR成員吳保錡被爆與藝人張沛樂(沙律),意外爆出他背正印女友賴嘉賢(Carrie)出軌,同時又有不少苦主自爆曾被保錡約過上床兼拍下性愛影片,保錡馬上變負心男,雖然他後來有出道歉聲明,但後來又刪除,被人覺得他冇悔意。

潛水一段時間的保錡,早前與女友沙律在IG開直播,竟然爆粗鬧返網民轉頭。對於一直被嘲似八両金,保錡也十分耿耿於懷,見到有人留言「八両金?!」時,他即爆粗:「X你老X,知唔知八両金乜X嘢樣?我見到你個ICON,睇唔X到個樣,覺得你個樣好X似八両金!你同八両金一樣呀,有眼耳口鼻呀,X頭!」

見到保錡如此激動,有網民就叫他「尊重下人」,他再次燥底說:「X你老X呀,X頭皮,你有冇尊重過我呀?X你老X,八両金,我都未話你唔X尊重我!」最後他無厘頭地扮失憶:「吓,呢個唔係我嚟喎,係保錡細佬嚟架!」

此外,亦有網民指控他「呃蝦條」(呃女仔上床),保錡連珠炮發:「X你老母咩,呃蝦條,真係好X好笑,你老母,拍拖就係呃蝦條!」身邊沙律更還語帶輕挑地說:「咁呢個世界上阿爸阿媽都係呃蝦條。」保錡又唱雙簧說:「阿爸阿媽梗係呃蝦條,唔係點會生到你出嚟呀!」

對於公司有冇開口提醒,保錡依然故我,輕佻地表示:「X你老X,返學咩,你返學畀老師話就有可能,個個都講粗口喇,你聽唔到之嘛,你睇節目都見到我有講,嘟咗之嘛,唔通眼不見為淨咩!嘟咗嗰啲唔係粗口?你真係笑料嚟!」整個直播都係充滿粗口,而且網民對保錡的態度顯然不受落,直言希望ViuTV盡快解僱他。

圖: ig@沙律、保錡

八両金25歲兒子近照曝光愈大愈靚仔 網民笑言ERROR保錡更像八両金親生仔

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓