帶8歲囡囡染髮被鬧爆「冇家教、變飛女」 梁芷珮無奈解釋冇染髮根只想女兒扮靚過年

2021.02.08

現年38歲的梁芷珮育有兩子一女,向來奉行輕鬆教育,與子女打成一片相處融洽。最近她帶8歲女兒Kasey去染粉紅色頭髮,並拍成vlog上載至社交平台。短片一出,卻惹來不少網民批評,指梁芷珮「唔識教女」、「變港女變飛女」、「冇家教」及「當女兒搖錢樹」等等。

梁芷珮日前帶8歲女兒Kasey將頭髮髮尾部分染粉紅色Highlight,而Kasey亦相當開心,相信十分滿意以這個新造型過新年。

不過有網民就鬧爆梁芷珮,指她不應該帶小朋友染髮,認為染髮劑會影響小朋友健康。更有人批評她的教育方法,直言「年紀少少已容許她做這些對身體有影響的活動,不難想像將來她會怎樣。現今很多年青父母教養子女的方法很奇怪,很短視,以一時之樂趣而不顧後果」、「咁細個就攪咁多嘢,怪獸家長冇辦法!影響小朋友成長 到時又變成另一個飛女,返學時期嗌要染頭髮」。

亦有網民為梁芷珮平反,直斥留言批評的人才是怪獸家長,認為「趁細個又唔使返學,可以多嘗試,留下美好回憶」、「我有個咁前衛既阿媽會好開心」。

梁芷珮亦留言回應網民:「咁多人關心阿妹哈 其實之前阿妹啲頭髮已經長到落腰,都係將原本唸住剪嘅頭髮挑啲highlight 玩吓,唔係成頭染,而且冇染髮根,大家可以放心,多謝大家嘅關心」。

之後她再出POST為事件解釋,指女兒的髮尾準備剪走,在剪之前用天然染髮劑讓她可以扮靚過年:「都係同個女喺原本諗住剪短嘅頭髮尾同埋髮底染啲highlight啫,髮型師用咗天然成份嘅lighting cream water color上粉紅色 ,其實玩幾個禮拜啲色就會自然甩,之前我喺玩具店都買過啲即日water color嚟玩,只不過呢隻質地再靚啲,更加高質數(素)嘅可以hold耐啲...」,她無奈地表示「幾條喺髮底嘅highlight可以比網民批評我唔識教女,變港女變飛女,心智問題,冇家教,搖錢樹,搏出名,亂咁消費小朋友,下次會帶佢去紋身等....其實過年後,粉紅色會甩,頭髮會剪,件事好簡單㗎咋...大家可能唸多咗喇...」。

來源:FB@梁芷珮

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓