朱千雪自爆入行8年都冇人追 為老公婚後拍劇拒絕與男演員拍吻戲

文: Ling Kwok
2021.02.09

32歲的朱千雪與青梅竹馬醫生老公吳昆倫(Justin)結婚一年半,至今幸福美滿,令人羨慕。至於事業方面,她正式掛牌成為執業大律師,主攻民事及刑事訴訟。雖然如此,但Tracy自言仍然很想做幕前,不過入行8年來都竟然冇人追。

朱千雪嫁給青梅竹馬的醫生Justin,不過她就自爆入行8年來都冇人追過。而好友湯洛雯踢爆說:「我知點解,如果有人主動問佢攞電話,佢會答人:『你Send e-mail畀我啦!』咁。」

朱千雪聽罷就解釋:「因為我覺得自己唔係好鍾意識好多人,呢個朋友圈舒服就圍繞住,咁我同而家老公細細個就認識,感覺好安全,同埋唔需要用好多時間去認識大家,咁多年遠距離戀愛我都好信佢,佢亦好信我。」就算有人與她合照,想問她拿電話號碼,她也會回應:「唔使喇,張相你Keep啦!」盡量保持距離感,Tracy也自認是「最衰嘅一次」,

除此之外,朱千雪連拍劇男拍檔的電話都冇,她說:「唔需要嘛,要聯絡會搵PA(助理編導)呀嘛!唔係冷漠,只係心態上覺得無需要,就算未正式拍拖前,我個人本身性格就係咁,所以同我老公傾偈好舒服,唔使好深入了解,又唔驚佢呃我。」

婚後朱千雪都好守規矩,如果遇到拍劇有性感或者接吻場口,都會堅定地拒絕,拍拖前拍劇有錫過,但拍拖後就盡量拒絕,其他好姊妹都大讚朱千雪十分理智。

圖:IG@朱千雪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓