港姐亞軍陳楨怡行花市曝光細妹真身 與家姐一樣高挑擁長腿 網民讚靚女建議參選下屆港姐

2021.02.10

應屆港姐亞軍陳楨怡Celina出名身材高挑,擁有一對令人羨慕的大長腿。原來Celina妹妹身材同樣高挑不輸家姐。最近她與妹妹行花市,令妹妹真身曝光。雖然妹妹戴上口罩僅露出雙眼,不過仍有網民讚妹妹靚女,更建議她參選下一屆港姐。

陳楨怡日前在IG分享行花市的照片,表示自己去了英國讀書後都沒有機會行花市,於是最近就拉著妹妹一齊去花市懷念。她表示雖然疫情下花市不如以往般熱鬧,但依然充滿童年回憶,又透露自己買了桃花及桔。

Celina的妹妹真身亦隨之曝光,網民表示兩姊妹一樣又高又靚,又形容妹妹「唔化妝,已經感覺到靚」,建議她參選下屆香港小姐。Celina以往亦有在IG分享妹妹Francesca的合照,兩人感情要好,經常孖公仔出街,又會一齊玩水上活動、打高爾夫球及跳舞等等。

參選港姐時報稱171cm高的Celina,一對大長腿出晒名,令網民印象深刻。

圖及來源:IG@陳楨怡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓