朱慧敏自爆對醫生老公一見鍾情故主動出擊 第一次約會地方好另類令人意想不到

文: Ling Kwok
2021.02.10

朱慧敏在情路上跌跌撞撞,但最後仍能守得雲開,早前她與醫生陳良貴結婚,正式做「陳太」。剛經歷新婚之喜,朱慧敏提起老公不時甜笑,更自爆兩人相愛的經過,實在充滿驚喜。

朱慧敏講起與老公Jason第一次見面竟然在網上!當時她的好友林盛斌於2018年做「通波仔」手術,就由Jason操刀,事後阿Bob與Jason合照,更為對方在Facebook招女友,而朱慧敏當時睇到個Post,更一眼睇中對方,笑言︰「醫生嚟講,呢個都幾靚仔嘅!」

雖然睇中對方,但朱慧敏與Jason一直沒有認識對方,不過阿Bob不介意做媒人,更出手撮合雙方,經常將Jason的生活照傳給朱慧敏,又將女方的照片傳給Jason,來個隔空傳情。

終於兩人第一次出街,不過竟不是出街食飯,而是去慈山寺,果然比較另類。而離開時,朱慧敏要call的士出觀塘,但冇司機接單。最搞笑是Jason是個慢熱的人,所以不會主動送她去觀塘,於是就將自己驚趕唔切出觀塘的需求講出口,隨後Jason聽到後就吞吞吐吐,緊張地說︰「咁…咁…不如你…你唔介意,我車你呀。」

朱慧敏當時覺得Jason是個正人君子,所以她決定主動出擊,邀請對方食晚飯,問︰「你今晚有咩做?想唔想一齊食晚餐?」而朱慧敏食素的關係,Jason又遷就她去食素,最後更為她戒食牛,聽到都覺得sweet。

圖:朱慧敏ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓