41歲陸浩明拍拖8年用5招寵女友上天 自願畀10萬助細14年女友赴法國考藍帶圓夢

文: Ling Kwok
2021.02.14

適逢2月14日情人節,祝天下有情人終成眷屬。今次要講下陸浩明(6號),雖然他經常畀肥媽鬧,但私底下他卻是個大暖男,對女朋友寵翻天,皆因他對拍拖8年的女友陳詩欣係出錢又出力。

現年41歲嘅陸浩明同細自己14歲嘅28歲女朋友陳詩欣拍拖8年,二人組常常在社交平台上放閃,仍然打風都打唔甩。回想起兩人相愛的經過,陸浩明曾經話陳詩欣係一名身形高䠷的美女,但偏偏有把卡通聲,6號即刻覺得有好大反差,覺得對方吸引,於是展開追求攻勢。而陳詩欣剛巧喜歡比自己高、把聲動聽的男生,所以一口答應6號。

而拍拖至今8年,陳詩欣對6號都好滿意,讚對方好細心,又肯花心機氹自己,令自己感受到無限熱戀期。事實上,6號對女友真係好好,用了5大方法令對方感到被愛。

例如6號經常在IG公開放閃,大讚女友係靚女:「原男友的視覺...咁靚嘅呢位香港小姐。如果我係港姐評判嘅話...妳仲唔係冠軍?妳係冧巴One。」識講嘢真係加唔少分。

未有疫情之前, 陸浩明經常帶陳詩欣去不同國家旅行,如希臘、日本、俄羅斯、澳洲等,又為對方拍下不少靚靚打卡照,真係好有耐性。

另外,陸浩明經常豪花金錢買手袋送給陳詩欣,前後一共花近12萬買了3個名牌手袋畀女友,雖然女友唔想他花費太多,但6號深明女人愛包包,自言努力工作都係想女友過得好,而女友經常自製禮物,亦不能用金錢計算。

陳詩欣於香港理工大學時裝設計碩士畢業,但其實她對製作甜品有興趣,計劃到法國考藍帶,再開甜品店,男友陸浩明二話不說就話願意為陳詩欣畀10萬蚊學費,真係唔話得。

有不少網民見兩人如此恩愛,都想兩人快點拉埋天窗結婚,不過6號現在都努力工作,希望能夠儲夠老婆本買樓結婚。

圖:ig@陸浩明、陳詩欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓