憑《全美一叮》爆紅 小巨肺Celine大個女 譚芷昀化妝扮靚賀新年被指成熟唔似13歲

2021.02.14

曾在17年參加《全美一叮》(America's Got Talent)的譚芷昀Celine,因表現出色而被封為「小巨肺」。當年稚氣十足的小妹妹Celine眨下眼就13歲,稚氣漸退長得亭亭玉立,散發少女味。

最近趁著農曆新年,Celine化妝扮靚迎接新年,並在IG分享近照向網民送上新年祝福。相中的Celine一頭橙配黑髮色,而臉上橙色眼影較為重手,令眼妝相當搶鏡。

有網民形容妝容過於成熟,令她看上去不像13歲少女。有人就認為妝容出自Celine之手,直言看得出技巧比較生疏,不過亦鼓勵她繼續練習化妝,相信可以熟能生巧。

翻看Celine在IG分享的生活照,平時她多數以素顏示人,沒有化妝的時候比較精靈可愛,可謂青春無敵。

回顧Celine參加《全美一叮》的時刻:

圖:IG@譚芷昀、《全美一叮》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓