江嘉敏剪厚齊蔭被指有違和感似假髮 網民彈新髮型唔襯佢:做乜剪到個頭咁樣

2021.02.17

與圈外男友蜜運中的藝人江嘉敏Kaman,今年情人節沒有約男朋友,而是相約圈中好友林凱恩Iris過節。她在IG分享近照及兩人合照,大讚林凱恩影相技術高超。相中的她剪了新髮型示人,厚厚的齊蔭更被林凱恩笑言似「煲蓋」。

江嘉敏在情人節出post分享與好友林凱恩的合照及Iris為其拍攝的個人照:「人家說:情人眼裏出西施 我覺得是~情人角度影靚啲 小男友拍攝技術果然高超。她聽我訴苦之餘也不忘笑我厚厚的髮型像一個煲蓋!很開心我們2021年約會的第一餐是那麼完美的。年輕的大廚們實在令我們讚嘆不絕」。

江嘉敏新髮型引起不少人關注,有網民更問她是否戴了假髮,她表示是真髮。有人直言髮型唔襯江嘉敏,認為之前的髮型更適合她:「呢種陰唔太襯你」、「個髮型5(唔)襯」、「之前個頭啱你多啲」、「做乜剪到個頭這樣江小姐」、「齊陰好唔襯好撈」。

雖然新髮型被指違和似假髮,但亦有網民大讚Kaman「齊陰好好睇」.「影得嘉敏好可愛」。江嘉敏表示,對上一次剪齊蔭已經是2018年拍《福爾摩師奶》的時候,又笑言剪齊蔭後每星期都要見一次髮型師。

圖及來源:IG@江嘉敏


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓