曾志偉孻仔曾國猷與張可蕙驚爆離婚 前妻Renee曾爆粗數臭前夫 情人節晒新歡公開新戀情

2021.02.18

近日入主TVB做高層的藝人曾志偉,其孻仔曾國猷近年有傳婚姻亮起紅燈,孻新抱張可蕙Renee亦甚少出席家庭聚會。今年情人節,Renee高調與新歡在社交平台放閃,相信已經與曾國猷離婚。而曾國祥就承認弟弟已離婚,更大方祝福前弟婦。

曾志偉孻仔曾國猷12年與Renee奉子成婚,有報道指父親曾志偉負責整個婚禮開支。結婚後不久,Renee就在網上爆粗狂數丈夫不是,指他經常外出不歸家不照顧家中妻女。同時她又抱怨老公外形肥胖,自言當初嫁給他是因為老爺是曾志偉:「如果唔係因為佢老豆,我都唔知做乜會嫁俾條死肥柴受苦」、「如果佢唔係姓曾有大屋住有賓賓用,我早就走X咗」。

當時有指二人關係破裂,後來曾國祥及曾志偉為兩人解畫,事件才告一段落。去年曾志偉太太離世,喪禮上不見Renee身影。與女兒一齊現身的曾國猷,當時被問及婚變一事並沒有正面回應。直至今年情人節,Renee主動放閃公開新戀情。

張可蕙婚前曾任職化妝品店員工,當時有報道指她喜愛夜蒲結識有錢仔,之後在夜場邂逅曾國猷,相識不久就「搞出人命」。而曾國猷曾踏足娛樂圈發展,與梁芷珮到台灣拍攝旅遊節目。

圖:TVB

無綫人事變動!「獎門人」曾志偉入主TVB做高層 王祖藍回巢獲任命為首席創意官

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓