謝嘉怡素顏與陸浩明到肥媽屋企拜年 網民竟大讚6號女友比港姐冠軍更靚

文: Ling Kwok
2021.02.18

適逢農曆新年,肥媽早前就招呼朋友到家裡拜年,當然少不了推薦對方選港姐的謝嘉怡(Lisa),還有拍節目拍到變契仔的陸浩明和女友陳詩欣,四人在社交平台上大曬合照,相當開心!

陸浩明早前與女友陳詩欣及港姐冠軍謝嘉怡到肥媽家中拜年,事後在IG分享照片,並留言分享開心心情:「Yeah過年去探吓阿媽,我哋同Lisa 一齊去肥媽屋企又食又傾,祝阿媽身體健康,越嚟越靚,金銀滿屋呀。」

從照片中,可以見到謝嘉怡素顏上陣,可能新年吃喝關係,略有少少發福;同時因為工作繁忙的關係,面容卻有一點憔悴,不過仍然好高質。而同場還有6號的女友陳詩欣,她卻意外地成為了網民的焦點,因為她當日容光煥發,加上又有裝扮,露出了長腿,即時搶去了港姐冠軍的風頭,被讚靚過香港小姐。

圖:ig@陸浩明、陳詩欣、謝嘉怡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!