【師傅有請】袁偉豪霉足10年叩頭道歉千次轉運 不甘被指靠張寶兒父親住豪宅

2021.02.23

港男出身的藝人袁偉豪,早前與女友張寶兒正式結婚成為夫妻,之後搬入位於清水灣的6千萬愛巢。自從與張寶兒公開戀情及聯名購入傲瀧豪宅後,有不少聲音都指袁偉豪靠外父才能入住豪宅。早前又有網民直言袁偉豪婚後大走樣變醜男,令他爆SEED撰寫千字文回應負評。

最近袁偉豪與陳山聰、謝東閔及姚子羚接受阿Bob林盛斌及麥玲玲主持的節目《Master's Talk》(師傅有請)的訪問,再次提到有關自己的負評。

談及另一半家境富裕的情況,袁偉豪直言與張寶兒交往後面對不少壓力,透露自己看到報道會感到不開心及不舒服:「入到外父屋企有乜好驚?我唔會驚,反而睇完報道之後唔舒服,點解要咁講我呢?」。他又自認性格硬頸,所以不時會出聲發表看法:「你哋覺得係咪係,再講真,咁層樓我唔使供呀咩?我都要搵錢,我都要keep好個樣出嚟,點知又被你班人話面膠、醜男」。袁偉豪慶幸夫妻感情未受負評影響,而外父外母亦認為只有他才「治」到張寶兒,放心將女兒交給他。

談及事業運,袁偉豪自爆曾遇過一個問米婆婆,婆婆表示袁偉豪前世得罪人,所以出道頭10年事業完全沒有起色。之後袁偉豪在對方指點下,口中唸住對方姓氏叩頭道歉千次之後他事業運逐漸轉好獲機會加入無綫,開始拍劇逐漸入屋

圖及來源:《師傅有請》、IG@袁偉豪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓