Error成員保錡被爆出軌粗口鬧網民形象插水 負面新聞纏身為免連累兄弟宣布無限期停工

2021.02.24

ViuTV旗下組合Error成員保錡早前捲入桃色風波,被指出軌偷食女藝人沙律,之後又開Live火爆地以粗口回應網民,形象不斷插水。在負面新聞纏身的情況之下,不少網民都要求保錡停工甚至退出Error。為免連累兄弟,保錡日前在IG宣布無限期停工。

保錡在IG撰寫千字文向受影響的成員及網民道歉:「我知道,最近凡有我出現嘅嘢都會令好多人唔開心,ERROR出首歌嘅MV又好、節目又好,就算肥仔Dee哥193做訪問,記者朋友同大家都會追問關於我嘅野。我覺得我影響咗好多人,尤其ERROR同一直鍾意我哋嘅人。反思咗好多晚,雖然我講咗好多次會重新出發,但覺得依然欠大家一個交代。我意識到一方面我之前處理感情嘅事做得唔好,另一方面,當晚直播嘅言行舉止係好唔啱,說話亦無尊重過人。呢啲全部都係我嘅過失,我要面對自己嘅錯,出嚟同大家再次道歉。」

他認為Error的努力不應該因為他而被抹殺,自己的錯要自己承擔:「之前嘅我睇大家抨擊我嘅comment,第一個反應係會好嬲,但係呢兩日睇到凡係有我嘅嘢,MV、節目、訪問等等嘅留言,反而覺得好內疚,我覺得因為我嘅錯,影響到其他人,製作團隊嘅努力、其他同一個節目嘅藝人、ERROR佢哋三個嘅努力全部都因為我受影響。我嘅錯,應該由我自己一個去承擔。」

他宣布停工,並未透露復工日期:「我已經同公司講,喺完成手頭上已開始嘅工作之後,所有工作將會暫停。我亦唔會參與任何節目及ERROR歌曲嘅宣傳。我認為咁樣係一個對我應有嘅懲罰,希望唔好累到其他兄弟,亦唔好因為我嘅關係而抹煞左所有人嘅心血。」,之後再度向Error成員道歉:「作為ERROR嘅一份子,覺得自己連累咗三位兄弟,破壞咗ERROR嘅形象,好對唔住,諗返呢兩年同三位兄弟嘅經歷,同193ERROR遊嘅時候好冇膽,由咩都唔敢,到最後都敢試;Dee哥係ERRORtalk show入面捱更抵夜咁幫我地度稿;肥仔一直都好鼓勵我做音樂,主動幫我爭取為ERROR寫歌;而家回憶返過去同三位兄弟一齊做嘢真係好珍貴,嚟緊ERROR嘅團歌,希望大家繼續支持佢哋。我知道保錡係大家眼中係一個毫無分寸嘅人,但希望下次大家再見到我嘅時候,會見到一個懂得尊重、願意承擔責任嘅人。我希望用行動證明。再次同大家講多次對唔住。」

圖及來源:IG@保錡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓