【野外步出】28歲鄺潔楹蜜運中不介意公開情史 自爆曾戀上黑人Rapper:唔同時期鍾意嘅嘢都唔同

2021.03.01

現年28歲的鄺潔楹Judy,憑《3日2夜》彈起被封為宅男女神,之後憑《開心速遞》Venus一角入屋。早前她被指與從事酒吧業的富二代Ricky撻著,據悉已發展至半同居關係。蜜運中的她早前擔任方紹聰(奶仔)的節目《野外步出》,更大方分享過往的情史。

鄺潔楹Judy於16年加入TVB,一開始主要負責娛樂新聞台主播,後來獲安排出演旅遊節目《3日2夜》。外表甜美的她在《3日2夜》大騷美好身材,更因此躋身宅男女神行列。

之後她出演處境劇《開心速遞》憑Venus一角成功入屋,又獲安排加入《學是學非》做是非精,現在手握《七公主》、《十月初五的月光》等劇集,正值上位之際。

被封為宅男女神的Judy正在蜜運中,但亦不介意在節目大方公開情史。她表示自己09年就遠赴美國求學,在西雅圖大學畢業後就回流香港發展。在美國讀高中的時候,Judy曾戀上一位黑人Rapper她表示自己「唔同時期鍾意嘅嘢都唔同」,而當時讀高中身邊有不少黑人同學,之後「就鍾意咗識Rap嘅人」。

她透露當時自己對音樂才子情有獨鍾,而對象在Rap方面極具天賦:「佢直頭流住Rapper嘅血咁」。奶仔聽到之後就即興表演了一段RapBeatbox,不過Judy就笑言完全沒有Feel,形容奶仔與舊愛水平相距甚遠

圖及來源:IG@鄺潔楹、《野外步出》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓