【iPhone13傳聞】Apple蘋果iPhone13四大重點傳聞整合 冇充電口設計/1TB儲存容量

2021.03.02

踏入2021年不少蘋果粉絲最關心的就是iPhone13何時推出,雖然官方未有任何消息,但外媒就爆出不少相關新聞,包括iPhone 13有望採用無孔設計、將智使用無線方式回復數據、iPhone 13 Pro系列將會新加入1TB儲存容量可以選擇及配備光學影像防震功能等等,即刻睇睇重點傳聞整合!

1TB儲存容量

有傳聞指iPhone 13 Pro 系列將會提供1TB儲存容量選項,根據Wedbush分析師指出供應鏈反映Apple 打算為高階手機推出1TB 儲存容量。

無孔設計+無線方式回復數據

另外亦有指iPhone 13 將會採用無孔設計,而且官方正測試 Internet Recovery模式,有望會以無線方式回復數據,到時用戶不需以 Lightning線將連接 iPhone和電腦。

加入光學影像防震

早在iPhone 12 Pro Max 推出的感應器移動式光學影像防能,有指將會在全面加入iPhone 13系列手機,不過LiDAR 感應器仍舊只會在Pro系列推出。

來源:AppleInsiderPhoneArenapocketnow

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓