富貴港姐陳楨怡豪歎米芝蓮二星餐廳 食餐晏仔埋單盛惠人均千二蚊

文: Ling Kwok
2021.03.05

2020年香港小姐陳楨怡(Celina)除了身型高䠷,經常盡曬長腿之外,她也是出名富貴。早前她生日邀港姐好友到家中慶祝,使其豪華大宅曝光後,最近她又豪歎米芝蓮二星餐廳,只不過食餐晏仔,都要四位數字。

陳楨怡最近似乎心情大靚,特意去到港島的置地文華東方酒店豪歎米芝蓮二星餐廳,睇裝修格局,就知道食物質素高之外亦唔平!

據知餐廳經常full booking,Celina當然要訂座,入到去馬上打卡。每款食物都相當的骰精緻,但價錢一點都唔平,人均起費至少$1200,Celina真係富貴。

Celina後來又曬自己10多年前的畫作,仲將自己10歲時的童年照曝光,認真可愛!

圖:ig@陳楨怡

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓