孫慧雪自爆閨房秘密分享造人秘訣 阿嫲激動叮囑:做完記得棟高對腳!

文: Ling Kwok
2021.03.08

孫慧雪、關心妍與張美妮三位靚媽早前合作主持網上節目《靚媽圍爐》,一起分享湊仔經。幾位靚媽聚在一起,自然講得滔滔不絕。其中一集就講到坊間有甚麼生仔秘技,而孫慧雪就自爆閨房秘密,大講點樣可以成功造人。

一講起有甚麼生仔秘技,孫慧雪即時有料爆,她就自揭閨房事。她發表驚人言論:「做完之後唔可以落床,然後對腳要向上,要keep住幾個字,最少十幾分鐘!」

而教授阿雪秘技的人竟然是她的嫲嫲!她笑言:「我一結婚我阿嫲就同我講一定要記得呀!佢捉住我,我以為有咩嘢要同我交代啦!結果佢係同我講對腳記得要向上!」身旁的關心妍與張美妮聽完笑到肚痛。

除了孫慧雪的驚人言論,張美妮與關心妍都分享了浸腳及食生蠔及牛扒的秘技,目的都是容易點一擊即中。而張美妮亦自爆餵人奶經歷,發生了噴射式人奶噴上天花板的瘀事!

圖:IG@孫慧雪、Youtube

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓