買樓準備畀錢揭發男友炒股輸首期 港女唔想撻訂想借錢:點解可以咁對我

文: Ling Kwok
2021.03.08

情侶若到談婚論嫁的階段,都會打算置業。最近有位港女就與男友買樓,準備成交要付首期時,就發現男友將辛苦儲得的錢,因為炒股的關係而輸掉,港女一時躊躇唔知點算好,就想問人借錢。

該名港女就在香港討論區以「男朋友輸左錢唔夠錢畀首期」就向網民大吐苦水,她指:「辛辛苦苦同男朋友儲左一筆錢, 買樓計劃結婚..點知佢同我講信錯朋友用咗我哋啲儲備炒孖展輸咗一筆錢」

港女現在大感緊張,因為動用到自己的私己錢都唔夠畀首期,而港女不欲就此撻訂,但因為男友的家人無能力幫到手,她現時只好考慮問人借錢應急。她說:「我好鍾意嗰個單位,有小小海景睇,好想上到車呀……睇緊借幾十個(萬)畀首期,唉。」

而網民見到之後,不是為港女想其他應急方法,而是直接叫她與男友分手,因為男方的誠信確有問題,不但事前沒有坦白,反而自私地將買樓的錢炒股,就如落賭場買大細。該名港女就話同男友好夾,唔想分開,不過網民都係鬧爆:「咁你結咗婚再有呢類型事發生咁點算?」

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓