戴祖儀自爆真身用交友App 玩足兩星期都冇配對:唔知點解咁靚都要單身

文: Ling Kwok
2021.03.10

戴祖儀(Joey)自入行以來新聞多多,有指她是一名「姣精」,多男性朋友愛收兵,早前她已經澄清。近日她在Youtube頻道拍片,被問到男朋友是誰,她自爆已經下載了交友app,並玩了兩星期。

戴祖儀於新片玩粉絲Q&A,被問到「你男朋友係邊個?」時,戴祖儀就好大反應,她說:「擺明冇follow我啦!我電話係冇秘密㗎,唔會見到有男仔message我,因為我零呀!」

她自爆有玩交友App,可是得個桔,感到絕望:「話說我上兩個禮拜直情download(下載)咗交友app,我都完全一個都match(配對)唔到啊!」就算用真身都識唔到人,戴祖儀都有呼籲高質男士有意可聯絡她。

Joey在片中都有順便推銷自己:「我冇加工過㗎,所以我都好proud of 自己有咁嘅美貌啦,雖然唔知點解咁靚都要單身,but it's okay,做人係唔可以十全十美,如果我連男朋友都有埋,我人生已經完美喇!」

圖:戴祖儀YOUTUBE

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓