34歲港女玩交友App列8大擇偶要求 年過40失婚M字額窮人免問:做朋友都要有大學學歷

2021.03.15

不少人都會透過交友App結交朋友,藉此尋找有發展機會的對象。最近有網民在連登討論區分享自己在交友App見到的一個34歲港女Profile,當中列出了8大擇偶要求,網民就形容她「要求多多」。

從港女的交友Profile可見,現年34歲的她在大型企業工作,身高157cm,屬中等身材。她透露自己是獅子座,興趣是跳舞、旅行、志願服務、烹飪及閱讀燈等。

其八大擇偶條件引起不少網民熱議,有網民形容她「憑實力單身」、「深深感受到佢單身34年嘅實力」,有人認為「即係得返有錢,靚仔,後生男人? 有呢d 呢件都唔會揀你啦」,亦有人覺得要求正常,認為寫明條件可以節省大家時間。有網民成件事似乎是借刀,猜測相中人可能是不小心得罪人才會被人放上交友App

來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!