精算師丈夫5年內失業3年靠積蓄度日 港媽嘆好景不常:行衰運仲未完

文: Ling Kwok
2021.03.15

新冠肺炎疫情之下,香港失業率一直高企,有不少市民都面臨失業,最近有位港媽就在網上討論區大呻,講到老公5年來已經失業3次,要靠著現有的積蓄度日,家中的開支比收入大,壓力沉重。

有名港媽在網上討論區親子王國以「5年失業3次,至少 3年無工開」為題,講到她的丈夫於2016 年頭開始失業,好不容易用了兩年零三個月才找到工作。該港媽表示當時「以為終於重見光明,點知返咗四個月又冇得做。 隔咗十個月先搵到下一份工, 做咗未夠兩年而家要裁員, 而家又開始失業。」

她直言這個遭遇「真係行咗幾年衰運仲未完 ,有冇人有類似經歷?」這個話題也引起了網民共鳴。她其後回應網民疑問,表示丈夫任職精算師, 「都係專業人士但行頭太窄,揾過精算同金融都好難揾,佢又唔肯做低級職位,市道好做得好嗰陣人工當然好。以前精算都排列喺 top pay 嘅行業, 仲諗住第時等個仔大個叫佢考慮入呢行,而家見到我老公咁真係唔好入, 行頭太窄」。

講到一半,她就講笑表示:「佢(老公)讀書成績又好 ,廿幾歲有老婆有屋有仔 ,樣樣都暢順,所以到三十尾就開始衰」。有網民就認為港媽的丈夫應該要能屈能伸,面對逆境時都要由低做起,而且要放下男人的面子。

來源:親子王國

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓