周潤發被野生捕獲合照罕有黑面零笑容 行山友一個舉動被網民轟不尊重發哥

2021.03.16

喜歡行山的發哥周潤發,平時喜歡相約好友一齊行山跑步。許多行山友不時會在山上偶遇發哥,而發哥每次被民眾野生捕獲都會大方任影合照,更親自揸機展現招牌笑容。不過最近有行山友在網上分享野生捕獲發哥的合照,卻被網民轟不尊重。

有網民在香港行山遠足之友(吹水山谷)分享自己在飛鵝山偶遇發哥的合照,表示「上得山多遇發哥」。不過相中的發哥沒有如以往般露出招牌笑容,零笑容之餘甚至有幾分黑面。不少網民都形容發哥明顯黑面,認為發哥今次並不想合照,於是詢問行山友為何發哥面無表情。行山友就表示當時發哥「跑緊山」,而他追跑上去在側面合照,形容自己一路跑一路影:「我都覺得有少少阻住佢」。

行山友的回答令網民恍然大悟:「唔怪之得咁嘅樣」。有人就問是否現場太多人所以發哥不想停下來拍照,而該名行山友就直言「係呀」,又透露當時「方中信帶頭跑步,發哥包尾…我講咗話唔好意思」。雖然發哥黑面,但行山友表示發哥肯望鏡頭已經令他感到開心。有網民就覺得行山友不尊重發哥,行山友就解釋:「我跑埋去問咗發哥一聲,可以影張相嗎?由於佢跑緊,都唔想阻佢,所以我用手機自己揸住影,佢噏一噏頭跟住望一望手機!我影完就行開」。

圖:FB@香港行山遠足之友(吹水山谷);IG@湯怡、李司琪、劉嘉玲、文念中、滕麗名;微博@周家怡、米雪、張達明

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓