李泳豪與楊思琦交往9年遭背叛分手收場 走出陰霾發展新戀情 新歡賢良淑德深得鼎爺歡心

2021.03.17

現年40歲的李泳豪曾與港姐冠軍楊思琦交往9年,本來外界看好二人會拉埋天窗,不過楊思琦在11年單方面宣布分手。有指她暗撻前港隊跳水運動員吳帥,另結新歡之餘更珠胎暗結。「被分手」的李泳豪相當癡心,曾揚言「如果佢真係有咗,我都願意娶佢,養埋佢個B」,可惜最後仍不能挽回這段感情。

與楊思琦分手後,李泳豪單身多年至今未婚。近日有報道指,李泳豪終於走出楊思琦的背叛陰霾,與新歡Agnes交往。據悉Agnes賢良淑德,又會在社交平台幫手宣傳鼎爺的產品,相當識做,深得李泳豪父母施明及鼎爺歡心。她與李泳豪同為愛狗之人,拍拖約會時亦不介意與施明及男友姪仔4人行,所以李泳豪家人對Agnes有讚無彈。

被問及兒子守得雲開發展心感情,鼎爺指自己已見過Agnes,大讚對方是好女仔,既細心又尊重老人家,又表示希望兒子快點結婚

圖:FB@李泳豪、Agnes;IG@楊思琦

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓