吳業坤用足18日由京都徒步到東京 行到眼鏡白襪都爛埋 網民被治癒:睇你行完好感動

文: Ling Kwok
2021.03.18

吳業坤到日本工作假期至今接近半年,他雖然沒有工作過,不過他想趁旅程完結之前,為這個沒有工作的假期留下一個難忘的回憶。經過18日,坤哥終於由京都行到去東京,在31歲生日之前完成這個壯舉。

吳業坤18日前由京都開始行,每日至少行35公里,由朝早7點行到夜晚。途中遇上不少波折,例如行到隻腳劇痛、遇上狂風暴雨、不小心整爛眼鏡白襪等,但人在異鄉,坤哥唯有頂硬上。

而經過多日的苦行後,坤哥終於完成500公里路程,成功到達東京日本橋,當然馬上要打個卡,留下感言:「本身係準備返香港嘅時候,覺得好似幾個月乜都無做到,不如為自己人生留番一啲記號,就即興決定咗呢個零團費嘅旅途。有時候目標可能好遙遠,一步一步走一米一米咁行,攰就停落黎抖夠就繼續行咁就應該可以。」他更正式宣布:「我唞夠啦我返嚟㗎啦!」表示會多留幾天東京,再到長崎睇完櫻花就會回港。

有追開故的網民,睇完坤哥行完500公里路後,覺得整個過程好勵志及治癒,留言表示:「睇完你一步一步行晒原來都真係幾感動。」對坤哥的毅力及堅持表示欣賞。

圖:ig@吳業坤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓