TVB曾辦藝人運動會 17年前片段出土 吳卓羲賽前暈倒臉青口唇白 馬國明接力甩棒變尾二

文: Ling Kwok
2021.03.19

TVB早前特意叫獎門人曾志偉回巢,負責綜藝及資訊娛樂節目板塊,希望能帶來革新。早前TVB的Youtube上載了17年前的片段,原來2004年曾經辦過《Number 1紅星運動會》,可以見到TVB藝人充滿運動細胞的一面。

片段中能見到鍾嘉欣、徐子珊、黃宗澤、黎諾懿等藝人17年前的青澀一面。當中見到現時已成人母的楊卓娜,原來當年是個運動健將,不論短跑及跳高都得到冠軍。

與此同時見到奧運六星中的黃宗澤、黎諾懿及陳鍵鋒,樣子十分青澀,不過他們就大爆吳卓羲出賽之前暈倒,無緣參加比賽,鏡頭一轉就見到他已攤在床上休息,臉青口唇白。

直到接力賽時,馬國明接棒時甩手以致落後,搞到陳鍵鋒要全速奔跑,最後只得尾二。片段中還見到不少已離開TVB的藝人,如楊思琦、徐子珊等。


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓