【大步走】劉穎鏇魔鬼身材44吋長腿成全劇焦點 羅天宇望到眼甘甘最愛睇女神跑步

文: Ling Kwok
2021.03.20

最近TVB播出新劇《大步走》,其中參加港姐出身的23歲劉穎鏇今次是第二女主角,其戲份亦不少。她在劇中多穿運動背心出現,展現陽光形象。除此之外,身高176cm的劉穎鏇,在劇中展現了美好身材。

2016年參加香港小姐得到亞軍的劉穎鏇,雖然演出機會不及同屆冠軍的馮盈盈,但她過去的產量甚豐。今次播出的《大步走》,更是第二女主角,與羅天宇有感情線。

而劉穎鏇的先天條件優厚,她身高176cm,擁有35D上圍及44吋長腿。由於劇集的主題與跑步有關,所以她經常都以健康運動LOOK示人,將超模身材盡現。

戲中羅天宇當正劉穎鏇是女神,見到著住運動背心的劉穎鏇跑步,望到目不轉晴,而觀眾見到都羨慕羅天宇,更講笑話:「每晚睇劇就係睇劉穎鏇跑步!」

圖:IG@劉穎鏇

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓