林鍾大戰落實9月18日九展舉行 預計門票最貴3萬元 林作串爆鍾培生:我估得你老竇先會買

文: Ling Kwok
2021.03.24

林作與鍾培生的大戰又有最新消息,有指將於9月18日在九展舉行,而當初提到會有紅星表演,據知邀請到側田與LMF到場,而門票方面就貴得嚇人,由最平1200元至最貴近3萬元,預計開放1800位觀眾入座。

據知鍾培生為這段賽事諗頭多多,除了邀請到側田與LMF做嘉賓外,又請到鍾培生的女神陳嘉倩到場報新聞。據知鍾培生更會豪花300萬買紅隧廣告造勢,連製作費和宣傳達900萬元。

鍾培生又話到時節目會好豐富,將會有Band、歌手,又暫定會邀請兩位分別來自無綫和ViuTV的司儀,第三位則會是資深司儀。他強調Ring girl一定要專業靚女。

而林作得知門票由最平1200元至最貴近3萬元之後,馬上到IG出Post串鍾培生:「3萬蚊我諗得你老竇先會買,我媽媽應該會喺場外等接個仔放工。」

圖:IG@林作、鍾培生

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓