杜汶澤鬧爆畀3萬蚊睇小丑打交 鍾培生長文開火串對方等執笠:做老闆首先學識準時出糧

文: Ling Kwok
2021.03.25

林鍾大戰將於9月18日於九展舉行,鍾培生早前透露大戰門票最貴索價3萬,不少人聽到都嚇親。身在台灣的杜汶澤見到相關新聞,都忍不住出Post嘲諷:「有多餘錢,你會去睇有誠意嘅《一秒拳王》,定還是小丑打交?」

杜汶澤發文鬧爆鍾培生及林作之後,鍾培生當然不放過機會,馬上留言狙撃對方,打千字文表示對方出錢搞App長遠只會蝕大錢,又睇小對方「用唔用得成都係問題」,引用一大段數據,最後得出的結論就是「戇XX輸X死佢呀」

他這番「分析」同時也辣著杜汶澤的老婆田蕊妮,也好氣地寫了很多字回應,她說:「至於你話杜先生戇X輸X死佢,可能佢係戇X啦,但係佢呢一種勇氣同行動唔係人人都有,而我最近聽到自從我哋搞咗呢個app之後有其他人都想搞喎!最後本人亦預祝你同林先生嘅拳賽大賣唔會輸啦!」杜汶澤也留言附和:「吖!你都幾好心機咖喎,寫咁多字」同時,林作也留言抽水:「我係你fans」

杜汶澤就愈來愈嬲,自言「無咁嘅閑情逸致」去參加鍾培生舉辦的拳賽,又爆粗大罵:「你點先證明到叻過我呀?你要死X咗佢,跟住再投胎,一出世好似我咁X窮,然後白手興家,咁先證明到嘅!明唔明呀!呢個世界唔係個個有資格做明星嘅,但係人人都有機會紅!你咁鍾意博出位,話俾你聽你而家紅梗啦,因為依家我降級X你!你就一定紅!」

鍾培生睇到態度更寸,直言對方目的是「搲撈」,「等我無乜新聞量又要宣傳既時候再比你抽下水,你有d 知名度放心我會陪你玩下」同時鍾培生又揶揄杜汶澤之前遲出糧事件,提醒他「要威要做老闆首先學識準時出糧先」。

圖:IG@鍾培生、FB@鍾培生、杜汶澤、田蕊妮

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓