91呎超納米單位月租索價$9000!睡床喺廁所隔離仍吸大量上班族租住有價有市

文: Kate Yeung
2021.03.30

香港地少人多,有好多時候打工仔都只想放工回家有個屬於自己的空間,好好休息一下。港島區一直都是不少公司、商業中心的所在地,上班族好自然就會選擇一些較近的住所或服務式住宅,減省通勤時間之餘亦較方便。一個位於港島區的服務式住宅就有超納米單位,實用面積只有90多呎,月租約$9000,雖然空間極細但仍然吸引不少上班族租住。

這個出租單位位於港島區的跑馬地,全幢物業有64個出租單位。單位四四正正,建築面積雖然有209平方呎,但實用面積只有約91平方呎。而除去廁所、開放式廚房所佔用的空間後,真正實用面積大概60多平方呎,空間極細,房內只能容納一個人。 

單位採光因大窗而十分充足,大門右邊有鋅盤,左邊就是廁所。推開大門後,單位是直望靠窗單人摺床,走三步便可走到床邊。摺床可收起變成兩座位梳化,在日間可收起令活動空間更大。而床尾就放置了電視及小櫃枱,亦有微波爐及小雪櫃。緊貼著床有廁所及淋浴間,中間有玻璃相隔。

Click入圖睇同層另一單位間隔:

單位新淨,基本生活用品齊全,有24小時保安、清潔房間服務、上網設施、自助洗衣施備,住客健身室,就好似租酒店房住一樣。而單位位處於跑馬地區,對港島區單身上班族有一定吸引力。另有一個中層實用面積117平方呎的單位,月租$9000,呎租約$77。

資料授權刊登自:House730

圖片來源:The Unit官網, House730

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓