【5G手機】Samsung中階手機Galaxy A52 5G開箱 價錢親民/微距鏡頭/內置AR Filter

文: David Tse
2021.03.30

早前Samsung三星推出了三部中高階手機,分別是Galaxy A52、Galaxy A52 5G以及Galaxy A72。而今次小編就為大家開箱最新的Galaxy A52 5G,支援5G網絡之餘,其他硬件都十分出色,價錢亦親民。是一款5G入門手機的好選擇,一齊睇睇開箱啦!

Galaxy A52 5G一共有四種顏色選擇,有黑色、白色、藍色以及紫色。配色上較為鮮艷年輕,十分有活力。而機殼為啞光設計,不用怕使用者留下指紋,比較耐髒。相機外殼與其他手機比較都相當薄,即使裸機使用,也不太容易撞花。

處理器採用高通Snapdragon 750G八核心,可以支援5G網絡,多工處理同樣順暢。

相機方面Galaxy A52 5G採用四鏡頭設計:主鏡頭有6400萬像素廣角鏡頭、1200萬像素超廣角鏡頭、500萬像素景深鏡頭以及500萬拍攝像素微距鏡頭;前鏡頭則是F2.2大光圈的3200萬像素鏡頭。

另外,手機也內置AR Filter和Fun Mode功能,影相打卡都更有新意,隨時隨地都可以po ig。

最後,Galaxy A52 5G還配備雙喇叭,置於手機頭尾兩側,令大家無論睇片或者打機都更加有代入感。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓