燈神譚詠麟曾燈過多名潛力藝人 公開點名睇好姜濤惹姜糖擔心 校長:咁易燈得死咩!

文: Ling Kwok
2021.03.31

無綫早前舉行的《超級綜藝隆重登場》記者會,由演員鄧智堅惡搞姜濤變「姜蓉」,其後司儀麥美恩、馮盈盈和林盛斌(Bob)喊打喊殺話:「打到佢變姜蓉!」激嬲一眾姜糖!被惡搞的姜濤事後表示不介意,更開心大家認識他,引來了樂壇校長譚詠麟公開點讚。

姜濤被惡搞之後,更笑言自己不介意,更代姜糖的激動行為道歉,而經理人花姐黃慧君亦大方回應事件,表示藝人扮嘢搞笑為正常事,被網民大讚其反應十分大方。

而樂壇校長譚詠麟亦有留意新聞,就在微博公開點名大讚:「少見的年輕一代藝人,回答得那麼大方得體,有氣量及風度,大事化小、小事化無。經理人花姐教得好,加油!有機會帶Mirror上去《聲夢》交流一下,大家良性切磋百花齊放重振昔日香港樂壇!」不過校長向來都有「燈神」之稱,關楚耀、閻奕格、李蕙敏、梁漢文、樂隊Mr.、林欣彤、李幸倪等藝人曾被校長點名大讚之後,星途不如其他藝人順利,所以校長公開大讚姜濤之後,不少姜糖就十分擔心,驚譚詠麟開口燈中。譚詠麟事後回應,自言不認識姜濤,只是睇到新聞覺得「好少見後生仔咁識諗,EQ拍得住我。」而姜糖反應過大,校長都話一早慣咗,亦不擔心自己會燈死姜濤,更笑言:「咁易燈死咩!咁我燈死好多人啦!」

圖:IG@姜濤、微博@譚詠麟

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓