3大Chrome實用擴充工具推介 助你工作效率提升上班族必備

文: David Tse
2021.04.06

相信大家都經常使用Google Chrome上網,但其實Chrome內置的功能,有十分多實用的擴充工具,可以讓大家工作效率提升,包括Toggl Track計時功能、Google Keep以及Screencastify錄影功能。上班族返工必備,一齊黎睇下啦!

Toggl Track

Toggl Track是一款計時工具擴充功能,大家可以建立不同的專案project,輸入名稱、更改顏色、工作內容等等,然後就可以開始計時。亦可以開啓工作細項,記錄自己工作所需的時間,令自己更加有效率!

Chrome應用程式商店

 

Google Keep

Google Keep雖然是Google自家的軟件,但相對比較少人使用。下載以後,無論大家在日常上網或者搜集資料的時候,當找到自己想要的段落,highlight選取然後右click,點擊儲存到Google Keep,右上角便會出現Google Keep的視窗。大家還可以自己輸入標題,或更改顏色,非常方便。

Chrome應用程式商店

 

Screencastify

Screencastify為錄影功能,大家可以選擇截取網頁、Desktop、或者相機。而免費版本的Screencastify更可以做一些簡單的剪接,操作和輸出影片亦十分簡單。在疫情下要經常開會的上班族和學生便不怕錯過任何事!

Chrome應用程式商店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓