63歲TVB綠葉王魯振順驚爆婚訊 重遇41年前女同學擦出愛火花共譜黃昏戀

2021.04.01

4月過完生日就63歲的藝人魯振順入行多年,在TVB拍攝過不少經典劇集,更有「綠葉王」之稱。由於他甚少提及感情,加上身邊不見女伴,一直有傳聞指魯振順是同性戀。日前他接受新城電台節目訪問自爆婚訊,透露自己正在蜜運中。

魯振順在節目中談及婚訊,表示自己正在蜜運中,透露兩人打算在疫情完結後結婚,並指女友是41年前一齊參加歌唱比賽而認識的女同學。他指自己獲高人指點改名,之後重遇多年前的女同學:「佢比我後生6年,嗰陣我哋有一齊上堂,不過因為我要兼顧訓練班,邊有時間參加同學聚會,變咗唔算有太多交流。好奇怪,舊年佢睇完我啲訪問後,了解咗魯振順,原來我係咁慘,又覺得我好真,居然搵返我」,兩人共譜黃昏戀。

魯振順的母親在17年離世,他覺得女友是母親安排的緣分:「就連佢(女友)都話可能係阿媽派佢嚟陪我,直覺想見我,我第一次食佢包嘅餃子,一食就喊,因為同我阿媽包嘅味道一模一樣,好Warm,所以就更加珍惜」。

他又表示嚮往成家立室的生活,之前見到陳榮峻同吳香倫結婚,令他十分羨慕,幸好現在亦遇上了對的人。關於婚禮,他表示會等到疫情完結才會舉行,打算大排筵席:「到時我哋會唱歌,部份人情可能會拎嚟做善事, 所有嘢由等女友負責,佢成日話要幫我爭番口氣,唔好成日都話我係Gay」。

圖:FB@魯振順

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓