【聲夢傳奇】15位參賽者平均年齡19歲IG大起底 李克勤做導師00後學員表示唔識佢

2021.04.06

現年53歲的李克勤入行超過30年,留下不少經典歌曲,更有「人肉CD」之稱。唱功了得的他最近獲邀擔任TVB節目《聲夢傳奇》的導師兼主持,不過節目入面部分參賽者就表示並不認識李克勤。

在正式比賽前,TVB安排李克勤與15位參賽者在《聲夢前傳》見面。李克勤出場先作自我介紹,又表示自己並非評判及導師,而是眾學員的「奶爸」。不過有00後參賽者表示不認識李克勤,引起熱議。

年僅14歲的姚焯菲Chantal直言自己認到他的樣子,但不知其名,當聽到李克勤自我介紹才記起爸爸經常播李克勤的歌。15歲的詹天文Windy在李克勤走進來的一刻,第一反應是問身邊的16歲炎明熹Gigi:「邊個嚟㗎?」炎明熹回答:「李克勤」。詹天文更直言:「我真係唔識佢,當佢自我介紹完,我先知呢個人係邊個」。

節目引起網民熱議,有網民認為稍微了解廣東歌及香港樂壇的人不可不知道李克勤,覺得參賽者欠缺誠意:「連克勤都唔識仲想做歌手?!」、「想係香港樂壇撈,連李克勤都話唔識,咪笑大人個口」、「說不認識李克勤, 功課沒有做好, 那對香港樂壇和歌又認識多少呢? 有些誠意欠逢!」、「身邊12歲嘅妹妹甚至更細個都識 點解佢哋唔識?可以未必成日聽佢哋d 但起碼要了解過 最基本對香港樂壇嘅尊重要有掛?連香港樂壇都未了解過 如何稱為愛?如何為香港樂壇出一分力?」

【15位參賽者逐個睇】

1、炎明熹 16歲  @yiminghay

2、張馳豪 26歲 @askacch

3、林君蓮 18歲 @lklk.orange

4、鍾柔美 14歲 @yumichung1221

5、詹天文 15歲 @win_dy__

6、姚焯菲 14歲 @chantelyiu

7、黃奕斌 21歲 @realybwong

8、何晉樂 24歲 @whentherocksing

9、潘靜文 23歲 @shshsherman

10、孫漢霖 22歲 @fire_chickens_

11、林沚羿 21歲 @venus.img

12、文凱婷 20歲 @aerenman

13、蔡愷穎 18歲 @lolitatsoi_

14、林智樂 17歲 @lamchiloklok

15、冼靖峰 22歲 @archie_sin


圖:TVB、IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓