鄭俊弘出街食飯冇畀錢被指食軟飯 老婆何雁詩自此拒絕主動畀錢:以後私下再拆帳

文: Ling Kwok
2021.04.07

何雁詩與鄭俊婚前婚後都十分恩愛,兩人相戀期間,總算經歷了不少風雨,因鄭俊弘的家境雖然不錯,但總不及何雁詩,所以他們拍拖初期,外界都不太看好。而何雁詩早前在節目《解構心機女》,曾透露過為保護另一半,出街不會主動埋單。

何雁詩在節目中與主持馮盈盈、江嘉敏大談男女之間的相處之道,被問到男女相約食飯,女方會否主動埋單,只有何雁詩舉交叉,她說:「解釋吓先,以前我都會話不如分開計啦或者我畀啦,但之後好多次被記者影到見到我埋單,就寫個男仔食軟飯啦,真係慘痛經歷,所以我覺得私底下可以各自埋單,但出到外邊都要畀番男仔埋單,私下再拆帳係另一件事。」

早前何雁詩與老公鄭俊弘慶祝拍拖4周年,她透露老公在婚後肯為她作出改變,笑言以前老公會在節日送百合和菊花,但為了慶祝拍拖4周年而送黃玫瑰,令何雁詩十分感動,同樣都有講到出街食飯,何雁詩表示她負責訂枱,老公埋單。

圖:ig@何雁詩

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓