麥貝夷繼續追擊疑指翟威廉係最差勁賤男 裕美被拖落水不甘中箭斥:你唔好再搞我!

文: Ling Kwok
2021.04.09

麥貝夷早前在IG大吐苦水,指「舊愛」過去原來收埋好多性伴侶,言談間直指緋聞男友翟威廉,而男方後來強調自己過去單身7年,結果變成了羅生門。而女主角麥貝夷沉澱數日後,開腔指翟威廉是個「最差勁的賤男」,事件更無緣無故牽連到裕美。

麥貝夷日前接受傳媒的訪問,再度提起「舊愛」一事,即失控爆喊。指與對方做盡情侶間做過的事,甚至定時去對方屋企過夜,每日都會傳信息,想不到對方只當她的性伴侶。她又直言因為這位「舊愛」,期間有5、6個追求者都沒有理會,更暗寸翟威廉有多國藉性伴,表示:「我都有韓國人追我!」

麥貝夷愈爆愈多,她透露與「舊愛」的關係維持了3年多,期間曾分開過一次,因為發現對方有第3者,而第3者更是麥貝夷介紹,更暗示該第3者「理論上係香港人,佢好特別」,引人聯想是同樣新聞多多的裕美,而麥貝夷爆完料之後,再鬧「舊愛」是「最差勁的賤男」。

翟威廉聽到麥貝夷意疑鬧他是賤男,馬上顯得不耐煩,就話「下下都咁,我好唔得閒」至於裕美聽到就火都嚟埋,除了否認與翟威廉有親密關係,直言比麥貝夷更早認識翟威廉,又謂麥貝夷的上任男友由她介紹,對方分手後,裕美覺得麥貝夷的處理手法不對,對方就嬲了她。後來裕美更加火大,直言:「你唔好再搞我!你再搞我,我一定搞返你!」

圖:IG@翟威廉、麥貝夷、裕美

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓