麥明詩終於箍完牙事隔5年換FB靚相 網民大讚有知性美:有靈魂咗好多!

文: Ling Kwok
2021.04.09

麥明詩(Louisa)近年雖然轉行做公司顧問,並且淡出娛樂圈,不過她仍有活躍於娛樂圈。近日她再度出Post,指自己的個人Facebook相隔5年之後再換個人照片,網民望見最新靚相,都大讚她充滿了成熟美!

麥明詩2015年當選香港小姐冠軍後,她就開始篩牙療程,由於她選擇口腔內箍,所以不會如傳統箍牙一樣,一開口會見到鋼粒。不過接受麥明詩箍牙期間,都會見到她的牙齒有明顯的變化,尤其是拍攝《殺手》時,是她的牙齒排列最不整齊的時期,當時有觀眾覺得不太好看。

不過近日她為個人Facebook再換靚相,據知她已5年沒有轉換過,而本來的照片已攝於5年以上的時間。5年前後,麥明詩除了完成箍牙療程之後,外表更加有自信,多了幾份知性成熟美,網民都大力讚賞:「而家有靈魂咗好多!」

圖:IG@麥明詩

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓