張彥博花盡積蓄照顧中風繼父 發長文悼念後父離世:感謝你給我時間去追演藝夢

文: Ling Kwok
2021.04.14

現年40歲的張彥博出生於破碎家庭,20多年前已隨母親與繼父生活。去年繼父不幸中風,作為繼子的張彥博更勞心勞力,帶繼父出入醫院覆診。直至日前繼父最終不敵病魔離世,張彥博在IG發文悼念。

繼父去年不幸中風,張彥博於是花光積蓄,特意買了車載繼父出入醫院,每次也親自帶繼父到醫院覆診,可謂出心出力。可是繼父日前不敵病魔離世,張彥博隨即在IG發文悼念:

Uncle 感謝你~在我畢業後,最徬徨無助的時候,你為我背起了照顧媽媽的責任,給我時間和空間去追我的演藝夢,不但照顧媽媽和我,還有整個許家~千言萬語……」

感激繼父生前最後幾晚都睇佢直播。雖然「張爸爸」曾叫佢唔使嗌自己做爸爸,「叫Uncle就得喇」,不過最後張彥博喺尾文都以「Dad」嚟稱呼對方:「跑咗成晚,叻叻喇,到終點喇~耶穌接咗你返去~永生鎖匙已在你手裏~喺天國等我哋~我會好好照顧媽媽~辛苦你了~love u Miss u Dad」令人不勝唏噓。 

圖:IG@張彥博

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓