193@ERROR到TVB電視城踩場片段被翻炒 喺門口大騷舞技展現搞笑細胞

文: Ling Kwok
2021.04.14

早前ERROR成員193(郭嘉駿)串爆回應TVB高層曾志偉的「ViuTV不是TVB的競爭對手」的言論,直言TVB「係多老人家睇」,又問「J2係咩嚟㗎」,獲得一眾網民大讚有吉士,就連花姐都讚193為人直腸直肚。近日就有網民翻炒193兩年前曾在電視城踩場的片段,再次引起話題。

有網民就回帶兩年前193@ERROR就在ViuTV節目《肥仔大冒險》中,身穿超冶豔的桃紅色外套到TVB電視城踩場,更向保安哥哥自稱做明星,當然保安哥哥就叫他先行登記。

不過193就不放棄,隨街問西裝友:「我個樣唔似明星咩?」更當街跳舞又要Rap,作風非常大膽。最後保安哥哥依然拒絕193入內,此時ERROR的肥仔及阿Dee即時出現帶走193。

網民看回片段,大讚193外表高大又靚仔,雖然木木獨獨但原來充滿喜劇細胞,不禁問193年幾時再去TVB踩場咁話。

圖:IG@193

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓