21歲姜濤狂接廣告吸金力強:我已經睇緊樓!阿Sa蔡卓妍與姜B合作壓力大:我生得佢出

2021.04.15

憑ViuTV節目《全民造星》跑出並成為男子組合MIRROR成員的姜濤,近年成為娛樂圈人氣王,可以稱得上是新晉廣告商寵兒。最近他接受訪問時講起今年工作不斷,短短幾個月就接到逾30個廣告,吸金力不容小覷。

近年姜濤接廣告接到手軟,早前更頂替周柏豪拍攝HPV廣告。被問及賺到第一桶金會想做什麼,他表示是「買樓」,更自爆「已經睇緊樓」,形容買樓是他的夢想。他透露在節目《調教你MIRROR》中,梁祖堯都有帶他去睇樓。有一個置業夢的他,希望將來可以有一層自住,一層收租。

與姜濤合作拍攝HPV廣告的阿SA蔡卓妍,日前出席HPV健康教育大使發布會,談及對這位新拍檔的看法時笑言自己生得姜濤出:「我82年出世,佢99年(出世),我計過真係生得佢出」。她又搞笑地表示壓力甚大:「搞到第2日一起身狂敷面膜」。講到造人計劃,她直言暫時不打算生BB,亦不希望生個小朋友出來第一件事是戴口罩她指自己已經雪卵,令時間上的壓力減少。不過她笑言女人很善變,所以將來的事情說不定。

圖:IG@蔡卓妍、姜濤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓